REKLAMA
Znaleziono 1649 wyników
[Polska] 2013 upłynie pod znakiem rosnącej aktywności deweloperów i dalszej dywersyfikacji rynku nieruchomości handlowychartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] 2013 upłynie pod znakiem rosnącej aktywności deweloperów i dalszej dywersyfikacji rynku nieruchomości handlowych
Wynika z raportu Jones Lang LaSalle „Rynek handlowy w Polsce – IV kw. 2012 r”. Eksperci Jones Lang...
Utrzymujące się zainteresowanie międzynarodowych sieci oraz modernizacja centrów to kluczowe trendy na rynku nieruchomości handlowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Utrzymujące się zainteresowanie międzynarodowych sieci oraz modernizacja centrów to kluczowe trendy na rynku nieruchomości handlowych w Polsce
Wynika z podsumowania sytuacji na rynku centrów handlowych na koniec III kw. 2012 r., przygotowanego...
[Europa] Dobre perspektywy rozwoju rynku centrów handlowych w Europie Środkowejartykuł
Pokaż artykuł
[Europa] Dobre perspektywy rozwoju rynku centrów handlowych w Europie Środkowej
Z najnowszego raportu międzynarodowej firmy doradczej Cushman & Wakefield dotyczącego rozwoju centró...
Rusza przetarg na zaprojektowanie i budowę drogi ekspresowej S8 od Wrocławia do Łagiewnikartykuł
Pokaż artykuł
Rusza przetarg na zaprojektowanie i budowę drogi ekspresowej S8 od Wrocławia do Łagiewnik
Minister Infrastruktury zatwierdził Program inwestycji dla budowy drogi ekspresowej S8 o długości 32,5 km pomiędzy Kobierzycami a Łagiewnikami. Umożliwiło to Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad ogłoszenie postępowania przetargowego na zaprojektowanie i budowę tego odcinka. To pierwszy fragment trasy szybkiego ruchu o długości 87 km, którą kierowcy będą mogli pojechać aż do Kłodzka.
Tak będzie przebiegać nowa droga szybkiego ruchu S8 na odcinku od Kobierzyc do Łagiewnik [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Tak będzie przebiegać nowa droga szybkiego ruchu S8 na odcinku od Kobierzyc do Łagiewnik [FILM]
W maju Minister Infrastruktury zatwierdził Program inwestycji dla budowy drogi ekspresowej S8 o długości 32,5 km pomiędzy Kobierzycami a Łagiewnikami. Umożliwiło to Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad ogłoszenie postępowania przetargowego na zaprojektowanie i budowę tego odcinka. To pierwszy fragment trasy szybkiego ruchu o długości 87 km, którą kierowcy będą mogli pojechać aż do Kłodzka. Zapraszamy do obejrzenia FILMU – wizualizacji odcinka S8, od nowego węzła Kobierzyce Północ (początek/koniec Obwodnicy Autostradowej Wrocławia) do Łagiewnik.
[Niepruszewo] Goodman Poznań Logistics Centreinwestycja
Pokaż inwestycję
[Niepruszewo] Goodman Poznań Logistics Centre
Niepruszewo, Przeźmierowo
[Robakowo] PointPark Poznańinwestycja
Pokaż inwestycję
[Robakowo] PointPark Poznań
Robakowo
[Łódź] Panattoni Park Business Center Łódźinwestycja
Pokaż inwestycję
[Łódź] Panattoni Park Business Center Łódź
Łódź
[Ożarów Mazowiecki] Panattoni Park Ożarówinwestycja
Pokaż inwestycję
[Ożarów Mazowiecki] Panattoni Park Ożarów
[Piaseczno] Diamond Business Park Piasecznoinwestycja
Pokaż inwestycję
[Piaseczno] Diamond Business Park Piaseczno
Nova Dachowainwestycja
Pokaż inwestycję
Nova Dachowa
Dachowa, Kręta
Fresenius Kabi Polska na dłużej w Diamond Business Park Strykówartykuł
Pokaż artykuł
Fresenius Kabi Polska na dłużej w Diamond Business Park Stryków
Firma Fresenius Kabi Polska, która jest częścią globalnego koncernu działającego w obszarze opieki zdrowotnej i specjalizująca się w produkcji żywienia klinicznego, leków ratujących życie oraz technologii infuzyjnej i transfuzyjnej, przedłużyła umowę najmu w Diamond Business Park Stryków. Dodatkowo najemca zwiększył wykorzystywaną powierzchnię magazynową i biurową w ramach kompleksu do blisko 17 700 mkw. Diamond Business Park Stryków realizowany jest przez White Star Real Estate. W transakcji doradzali eksperci firmy doradczej JLL.
Globalny operator logistyczny Radial zwiększa dwukrotnie powierzchnię w parku MLP Pruszków IIartykuł
Pokaż artykuł
Globalny operator logistyczny Radial zwiększa dwukrotnie powierzchnię w parku MLP Pruszków II
Globalny operator logistyczny wynajął 8100 mkw. dodatkowej powierzchni w ramach MLP Pruszków II. W efekcie spółka Radial podwoiła wykorzystywaną przestrzeń magazynową w podwarszawskim centrum logistycznym zwiększając ją do około 17 000 mkw. W zawarciu transakcji najemcę reprezentowała firma AXI IMMO.
Uniq Logistic przedłuża najem ponad 38 tys. mkw. w parkach MLP Groupartykuł
Pokaż artykuł
Uniq Logistic przedłuża najem ponad 38 tys. mkw. w parkach MLP Group
Polska firma logistyczna przedłużyła najem łącznie ponad 38 tys. mkw. nowoczesnych powierzchni, z których korzysta w ramach kompleksu MLP Pruszków II oraz MLP Łódź. W negocjacjach najemcę wspierała agencja Querco Property.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
REKLAMA